General Affairs (Assistant Manager) [Thailand]


 
การค้า/นำเข้า/ส่งออก
วันนี้
คุณสมบัติพื้นฐาน
งานประจำ

$ads={1}

5 - 7 ปี
อยุธยาและภาคกลาง
ปริญญาตรี
40,000 - 50,000 บาท/เดือน

หน้าที่และความรับผิดชอบ
Duties & Responsibilities
  • Manage and renew company important documents and license such as contact DBD etc.
  • Liaise with agencies regarding the arrangement of office permits, visas and work permits.
  • Coordinate with drivers according to management's schedule and daily operation for other colleagues efficientiy.
  • Control house maid.
  • Control postal stamp and duty stamp for office usage.
  • Monitor and maintain office facilities and equipment.
  • Prepare purchase order and payment requisition form for payment arrangement.
  • Monitor and procure office stocks and supplies such as stationery,drink,envelope and so on.
  • Dealing with buiding management for the car park
  • Assange the Board of Directors and Shareholders Meeting accurately.
  • Renew the certificate of ISO14001.

หน้าที่ และความรับผิดชอบ
  • จัดการและต่อเอกสารสำคัญของบริษัทและใบอนุญาต เช่น ติดต่อ DBD เป็นต้น
  • ติดต่อประสานงานกับหน่วยงานเกี่ยวกับการจัดใบอนุญาตสำนักงาน วีซ่า และใบอนุญาตทำงาน
  • ประสานงานกับพนักงานขับรถตามตารางงานของผู้บริหารและการปฏิบัติงานประจำวันสำหรับเพื่อนร่วมงานคนอื่นๆ อย่างมีประสิทธิภาพ
  • ควบคุมแม่บ้าน
  • ควบคุมดวงตราไปรษณียากรและอากรแสตมป์สำหรับใช้ในสำนักงาน
  • ตรวจสอบและบำรุงรักษาสิ่งอำนวยความสะดวกและอุปกรณ์สำนักงาน
  • จัดทำใบสั่งซื้อและใบขอชำระเงินเพื่อจัดเตรียมการชำระเงิน
  • ตรวจสอบและจัดหาสต็อคและวัสดุสำนักงาน เช่น เครื่องเขียน เครื่องดื่ม ซองจดหมาย และอื่นๆ
  • ดำเนินการเกี่ยวกับการจัดการอาคารสำหรับที่จอดรถ
  • มอบหมายการประชุมคณะกรรมการและผู้ถือหุ้นได้อย่างถูกต้อง
  • ต่อใบรับรอง ISO14001

คุณสมบัติ
Qualification
  • Relevant working experience in VISA & Work permit.
  • Knowledge of VISA & Work permit, documentation, regulations
  • Knowledge of Board of Investment will be a plus.
  • GA & Admin, managing overall transport & facilities.
  • Level staffing will be identified after finish interview.
  • Good communication, High emotional intelligence, Prioritizing & Fast learner.
  • Good command of computer skill of Word, Excel, PowerPoint
  • Good command in English (Listening, reading, writing, and speaking)

คุณสมบัติ
  • ประสบการณ์ในการดูแลการต่อวีซ่า และใบอนุญาตการทำงาน
  • มีความรู้ในการจัดทำเอกสารการต่อวีซ่า, ใบอนุญาตทำงาน และเอกสารกฏระเบียบของบริษัท
  • มีความรู้เรื่องคณะกรรมการส่งเสริมการลงทุนจะพิจารณาเป็นพิเศษ
  • ดูแลงานเอกสาร และบริหารจัดการรถบริษัท
  • ลำดับขั้นของตำแหน่งงานจะพิจารณาหลังจากสัมภาษณ์เสร็จ
  • สามารถสื่อสารได้ดี, มีวุฒิภาวะทางอารมณ์ และเป็นคนเรียนรู้เร็ว
  • มีทักษะการใช้คอมพิวเตอร์เช่น Word, Excel, PowerPoint
  • สามารถใช้ภาษาอังกฤษในการสื่อสารได้ดี (ฟัง พูด อ่าน เขียน)
ดูคุณสมบัติเพิ่มเติม

สวัสดิการ
  • Annual Benefits of ordination or marriage.
  • Annual Dental care.
  • Annual Leave 6 – 14 days
  • Annual health Check up
  • Bonus and annual salary adjustment. (Depend on the performance of the company in recent years)
  • Car Park
  • Company Uniforms.
  • Compensation is based on position.
  • Free External training and In-house training.
  • Funeral benefits.
  • Get well gift basket, In the case of an employee recovering from the hospital.
  • Group health insurance.
  • Happy Workplace Activities.
  • Health & Life Insurance, Accidental Insurance
- Monday - Friday 8:30 - 17:30 (Sat and Sun Holiday)
  • Provident Fund / Dental Allowance/ Annual health Checkup/ Uniform/ Car Park
  • กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
  • การฝึกอบรมและพัฒนาพนักงาน
  • ค่าทำงานล่วงเวลา
  • ทำงานสัปดาห์ละ 5 วัน
  • ประกันสังคม
  • ประกันสุขภาพ
  • ประกันอุบัติเหตุ
  • เครื่องแบบพนักงาน, ชุดยูนิฟอร์ม
  • เงินช่วยเหลือฌาปนกิจ
  • เที่ยวประจำปี หรือเลี้ยงประจำปี
  • โบนัสตามผลงาน/ผลประกอบการ
  • โบนัสประจำปี 2 เดือน
ดูสวัสดิการเพิ่มเติม

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال