ไอที - ซอฟต์แวร์/โทรคมนาคม, ไอที - ฮาร์ดแวร์, ไอที - อินเทอร์เน็ต
วันนี้
คุณสมบัติพื้นฐาน
งานประจำ
$ads={1}
2 - 15 ปี
กรุงเทพและปริมณฑล
ปริญญาตรีหรือสูงกว่า
สามารถเจรจาต่อรองได้
หน้าที่และความรับผิดชอบ
- Obtain, translate customer requirements, design and recommend solutions based on major Software as a Service.
- Facilitate long-term customer relationships through the delivery of technical solutions to customer
- Maintain technology expertise & currency in Technical Solutions by training and certification
- Participate in prospective customer meetings, presentations, conference calls, web conferences, and whiteboard sessions
- Coordinates closely with internal sales, sales support, and professional service to align solution design with customers’ business requirements
- Perform detail of technical specialist tasks, which consists of solution design, create BOM (Bill of Materials), Lab testing, POC (Prove of Concept), demonstration, compliance to specification etc.
- Maintain professional communication with internal and external customers
- Work on multiple projects simultaneously, adhering to deliverable deadlines
- Upkeep of customer satisfaction throughout the life cycle of the engagement
คุณสมบัติ
- Age 25 – 35 years old
- Bachelor’s Degree in Computer Engineer or related fields
- Strong analytical and problem solving skills
- Good communication and presentation skills
- Self-motivated and dynamic
- Hardworking, initiative, positive attitude toward team working
- Able to work under pressure
- Good command of spoken and written English
- Proficiency in office PC skills (MS Excel, PowerPoint and word)
ดูคุณสมบัติเพิ่มเติม
สวัสดิการ
- Annual health check-up
- Commission
- GHB housing loan
- Group accident insurance
- Quarterly bonus
- Special product price for employee
- Travel abroad
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- การฝึกอบรมและพัฒนาพนักงาน
- คอมมิชชั่น
- ค่าน้ำมันรถ, ค่าเดินทาง
- ค่าโทรศัพท์
- ประกันสังคม
- โบนัสตามผลงาน/ผลประกอบการ
- โบนัสประจำปี
ดูสวัสดิการเพิ่มเติม