HRM Assistant Manger


 

$ads={1}

17/07/2023
คุณสมบัติพื้นฐาน
งานประจำ
10 - 15 ปี
ปทุมธานี
ปริญญาตรีหรือสูงกว่า
สามารถเจรจาต่อรองได้

หน้าที่และความรับผิดชอบ
Work closely with the Head of HR, Management, all line managers. Act as a single point of contact for all employees and relevant stakeholders with taking a comprehensive end-to-end processes and overall responsibility in the following areas,

Job Duties:

1. Payroll Process.
2. Compensation & Benefit System (HRIS and Process)
3. Employee Service.
4. General Affairs.

คุณสมบัติ
  • Bachelor's /Master Degree in Human Resources or related fields
  • 10-15 years of professional experience in Human Resources, at least 3 years of direct / hands-on experience in each areas of responsibility.
  • At least 3 years of working experience in Management Level.
  • Strong analytical and problem solving skills and able to work under pressure.
  • Strong leadership and management skill.
  • Excellent interpersonal skills with the ability to communicate effectively and work well with people of all levels.
  • Has the mindset of a Change Agent and Compliance.
ดูคุณสมบัติเพิ่มเติม

สวัสดิการ
  • กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
  • ค่าทำงานล่วงเวลา
  • ประกันสังคม
  • ประกันสุขภาพ
  • ประกันอุบัติเหตุ
  • เครื่องแบบพนักงาน, ชุดยูนิฟอร์ม
  • โบนัสตามผลงาน/ผลประกอบการ
ดูสวัสดิการเพิ่มเติม

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال